Klantenservice uitbesteden

Klantenservice professioneel uitbesteden?

Adviesgesprek aanvragen

7+

Jaar ervaring

PSO 30+ Gecertificeerd

Invulling Social Return (SROI)

35+

Teamleden

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

klantenservice uitbesteden the good agency

Waarom uw klantenservice uitbesteden? Als bedrijf of organisatie is het van groot belang om uw klanten tevreden te houden. Uw klantenservice is hierin een heel belangrijk onderdeel. Het kan echter een uitdaging zijn om deze service continu op een hoog niveau te houden, terwijl u zich ook bezighoudt met uw andere activiteiten.

Een klantcontactcenter is dagelijks alleen maar bezig met de volgende zaken:

  • Het afhandelen van klantvragen
  • Medewerkers specifiek opleiden in het vak klantenservice
  • Het werken met de nieuwste- en de juiste klantcontact systemen
  • De voortgang en kwaliteit borgen aan de hand van rapportages.


Hierdoor bent u gegarandeerd dat klantvragen efficiënt en correct worden verwerkt.

Als u ervoor kiest om uw klantenservice uit te besteden aan een specialist op dit gebied, heeft dit diverse voordelen. Zo kunt u direct gebruik maken van de kennis en ervaring van een specialist, vergroot het uw flexibiliteit en draagt het bij aan uw klanttevredenheid. Onderstaand leest u meer over de voordelen die het uitbesteden van klantenservice kan hebben.

Waarom uw klantenservice uitbesteden aan de The Good Agency?

The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met een groot sociaal hart. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Wij hebben jaren lange ervaring en zijn actief in verschillende branches.

U kunt ons inschakelen voor alle vormen van klantcontact, zowel voor uw inbound als outbound services. We verzorgen multichannel klantcontact via telefoon, e-mail, social media, whatsapp en live chat. U kunt ons ook inschakelen voor projecten, zoals een telefonische enquête, klanttevredenheidsonderzoeken of het plannen van afspraken.

Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor het uitbesteden van uw klantenservice of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.

Neem contact op

Wat zijn de voordelen van het uitbesteden van uw klantenservice?

Expertise

Direct toegang tot een team van experts in klantcontact

kostenefficiënt

Geen uitgaven voor werven, opleiden of trainen

Flexibiliteit

Opschalen en afschalen wanneer het u uitkomt

Technologie

Toegang tot nieuwste technologieën en systemen 
the good agency klantenservice uitbesteden team

Kennis en ervaring

Wanneer u uw klantenservice uitbesteedt heeft u toegang tot een team van experts in klantcontact, die getraind en opgeleid zijn in het behandelen van klantvragen en -klachten. Dit kan uw klantenservice verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Als u kiest voor een ervaren partij op dit gebied, dan wordt dat vaak echt een verlengstuk van uw eigen organisatie. 

Kosten besparing

Het uitbesteden van uw klantenservice kan kostenbesparend zijn, omdat u niet hoeft te investeren in het werven, opleiden en trainen van medewerkers. Dit kan uw intern veel kosten besparen en u kan zich meer focussen op de kernactiviteiten. Daarnaast is het zo dat tevreden klanten vaker terugkeren en kan het dus ook een omzet verhogende werking hebben.
Neem contact op

Meer over The Good Agency

Social Return (SROI)

De volledige kosten zijn aftrekbaar van uw SROI verplichting.

Kwalitatief klantcontact

Al onze medewerkers zijn KSF (branche erkend) gecertificeerd.

Inclusiviteit (MVO)

The Good Agency brengt inclusiviteit en kwalitatief klantcontact samen
Flexibiliteit klantenservice uitbesteden The Good Agency

Schaalbaarheid & flexibiliteit

Het geeft u de mogelijkheid om uw capaciteit op te schalen of te verkleinen op basis van uw behoeften. U heeft dus altijd een optimale bezetting. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om in eerste instantie een deel van uw klantenservice uit te besteden. U creëert hiermee een flexibele schil die mee kan bewegen met uw organisatie.

Technologie

Het geeft u toegang tot de nieuwste technologieën en systemen, die kunnen helpen bij het optimaliseren van uw klantbeleving. Aan de hand van uitgebreide rapportages is de voortgang en kwaliteit goed te meten en waar nodig bij te sturen. U als opdrachtgever heeft dan ook altijd volledig inzicht in de dagelijkse gang van zaken.

Onze reviews op Google

Wat partners over ons zeggen

These slides will be slide-able on the live version of your page!

Eveline van der Kamp - Manager klantcontact Welzorg

‘De samenwerking tussen Welzorg en The Good Agency is tot stand gekomen door een SROI-behoefte binnen onze organisatie. Welzorg streeft continu naar verbetering van de kwaliteit, zowel binnen de klantcontact organisatie als in de gehele keten. De samenwerking met The Good Agency is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een hoogstaand, kwalitatieve klantenservice met zeer bedreven medewerkers; welke zeker niet onderdoen voor onze eigen collega’s in Raamsdonksveer. Er wordt meegedacht om continue te blijven verbeteren. Niet alleen op medewerker niveau, maar zeker ook op procesniveau. Kortom een zeer prettige en vruchtbare samenwerking. Waarin we ook nog eens invulling kunnen geven aan onze SROI-behoefte’

Ms. Nameless
Add Your Stars
Anouk Smit - Manager Sourcing HotelSpecials
“Hoge kwaliteit en uitmuntende service is onze standaard. We hebben agenten nodig die bekwaam zijn en echt betrokken in gesprekken namens Bungalow Specials. Dit sluit perfect bij de persoonlijkheid van The Good Agency. Ze trainen en coachen hun agenten goed.”
Ms. Nameless
Add Your Stars

Veelgestelde vragen over klantenservice uitbesteden

Klantenservice uitbesteden

Waarom uw klantenservice uitbesteden?

Door uw klantcontact uit te besteden maakt u gebruik van de kennis en ervaring van een specialist op dit gebied en kunnen uw eigen medewerkers focus houden op uw kernactiviteiten. Daarnaast vergroot het uw flexibiliteit, draagt het bij aan uw klanttevredenheid, is het vaak kostenbesparend en maakt u gebruik maken van de juiste software.

Welke diensten bieden wij nog meer aan?

- Webcare ondersteuning
- Sales ondersteuning
- Telefonische klanttevredenheidsonderzoeken
- Telefonische fondsenwerving
- Opleiden in klantcontact
- Invulling van Social Return

Wat zijn onze tarieven?

Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.

Ontvang ik rapportages?

U heeft volledig inzicht in de resultaten middels duidelijke en overzichtelijke rapportages.

Waar zijn wij gevestigd?

The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Moet ik zelf software aanschaffen?

U kunt ervoor kiezen om kosteloos gebruik te maken van onze callcentersoftware. Uiteraard kunnen wij ook uw bestaande systeem gebruiken of hiermee een koppeling maken.

Hoe zijn onze medewerkers opgeleid?

Al onze medewerkers zijn KSF gecertificeerd. Het KSF certificaat is een branche erkend certificaat van de Klantenservicefederatie Nederland. Daarnaast krijgen al onze medewerkers uitgebreide projecttraining en beschikken wij over eigen trainers voor de ontwikkeling van onze medewerkers.

Waarom kiezen voor The Good Agency?

The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met jarenlange ervaring in diverse branches. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.

Hoe contact opnemen of een offerte aanvragen?

Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.

Bedrijfsgegevens

Contactinformatie
The Good Agency b.v.
Van Nelleweg 1, Tabak 1.15
3044 BC Rotterdam
info@thegoodagency.nl
085 876 89 37

Contactformulier