Waarom uw klantenservice uitbesteden? Als bedrijf of organisatie is het van groot belang om uw klanten tevreden te houden. Uw klantenservice is hierin een heel belangrijk onderdeel. Het kan echter een uitdaging zijn om deze service continu op een hoog niveau te houden, terwijl u zich ook bezighoudt met uw andere activiteiten.
Een klantcontactcenter is dagelijks alleen maar bezig met de volgende zaken:
Als u ervoor kiest om uw klantenservice uit te besteden aan een specialist op dit gebied, heeft dit diverse voordelen. Zo kunt u direct gebruik maken van de kennis en ervaring van een specialist, vergroot het uw flexibiliteit en draagt het bij aan uw klanttevredenheid. Onderstaand leest u meer over de voordelen die het uitbesteden van klantenservice kan hebben.
The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met een groot sociaal hart. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Wij hebben jaren lange ervaring en zijn actief in verschillende branches.
U kunt ons inschakelen voor alle vormen van klantcontact, zowel voor uw inbound als outbound services. We verzorgen multichannel klantcontact via telefoon, e-mail, social media, whatsapp en live chat. U kunt ons ook inschakelen voor projecten, zoals een telefonische enquête, klanttevredenheidsonderzoeken of het plannen van afspraken.
Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.
Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor het uitbesteden van uw klantenservice of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Kennis en ervaring
Wanneer u uw klantenservice uitbesteedt heeft u toegang tot een team van experts in klantcontact, die getraind en opgeleid zijn in het behandelen van klantvragen en -klachten. Dit kan uw klantenservice verbeteren en de klanttevredenheid verhogen. Als u kiest voor een ervaren partij op dit gebied, dan wordt dat vaak echt een verlengstuk van uw eigen organisatie.
Kosten besparing
De volledige kosten zijn aftrekbaar van uw SROI verplichting.
Schaalbaarheid & flexibiliteit
Het geeft u de mogelijkheid om uw capaciteit op te schalen of te verkleinen op basis van uw behoeften. U heeft dus altijd een optimale bezetting. Daarnaast kunt u er ook voor kiezen om in eerste instantie een deel van uw klantenservice uit te besteden. U creëert hiermee een flexibele schil die mee kan bewegen met uw organisatie.
Technologie
Door uw klantcontact uit te besteden maakt u gebruik van de kennis en ervaring van een specialist op dit gebied en kunnen uw eigen medewerkers focus houden op uw kernactiviteiten. Daarnaast vergroot het uw flexibiliteit, draagt het bij aan uw klanttevredenheid, is het vaak kostenbesparend en maakt u gebruik maken van de juiste software.
- Webcare ondersteuning
- Sales ondersteuning
- Telefonische klanttevredenheidsonderzoeken
- Telefonische fondsenwerving
- Opleiden in klantcontact
- Invulling van Social Return
Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.
U heeft volledig inzicht in de resultaten middels duidelijke en overzichtelijke rapportages.
The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.
U kunt ervoor kiezen om kosteloos gebruik te maken van onze callcentersoftware. Uiteraard kunnen wij ook uw bestaande systeem gebruiken of hiermee een koppeling maken.
Al onze medewerkers zijn KSF gecertificeerd. Het KSF certificaat is een branche erkend certificaat van de Klantenservicefederatie Nederland. Daarnaast krijgen al onze medewerkers uitgebreide projecttraining en beschikken wij over eigen trainers voor de ontwikkeling van onze medewerkers.
The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met jarenlange ervaring in diverse branches. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.
Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.
Bedrijfsgegevens