Waarom gebruik maken van een antwoordservice? Als bedrijf is het van groot belang om uw klanten tevreden te houden. Goed bereikbaar zijn is hierin een belangrijk aspect. Klanten die geen of slecht contact kunnen krijgen met een bedrijf verliezen vaak het vertrouwen in deze organisatie. Daarnaast loopt u het risico werk mis te lopen of slechte recensies te ontvangen.
Hoe kunt u hier nu goed mee omgaan? Uiteraard wilt u als ondernemer bezig zijn met uw kernactiviteiten en geen tijd verliezen om tussen uw eigen werk door telefoontjes te beantwoorden. U kunt er natuurlijk voor kiezen om iemand aan te nemen maar er is een betere oplossing.
Door gebruik te maken van een antwoordservice bij een klantcontactcenter die is gespecialiseerd in het afhandelen van inkomende telefonie bent u altijd bereikbaar. Naast een goede bereikbaarheid biedt een antwoordservice nog een aantal voordelen.
Waarom kiezen voor de antwoordservice van The Good Agency
The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met een groot sociaal hart. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Wij hebben jarenlange ervaring en zijn actief in verschillende branches.
Onze ervaren agents beantwoorden uw klantvragen professioneel en met de juiste tone of voice. Daarnaast maken wij gebruik van de nieuwste software waardoor alle benodigde informatie voor de medewerkers direct voor handen is en de klantvragen duidelijk en gestructureerd kunnen worden vastgelegd. Uiteraard heeft u zelf volledig inzicht in de resultaten middels duidelijke en overzichtelijke rapportages.
Specialistisch met een professionele uitstraling
Wanneer u een antwoordservice inzet voor het beantwoorden van inkomende telefonie maakt u gebruik van de expertise van een partij die hierin is gespecialiseerd. U weet zeker dat de medewerkers met de juiste tone of voice klaar zitten om het gesprek aan te nemen. Dit draagt bij aan een positieve indruk van uw organisatie en dit vergroot uw klanttevredenheid.
De volledige kosten zijn aftrekbaar van uw SROI verplichting.
Hogere klanttevredenheid
Door gebruik te maken van een antwoordservice verhoogt u uw klanttevredenheid. Een goede bereikbaarheid draagt bij aan het vertrouwen wat uw klanten hebben in uw organisatie. Daarnaast weet u zeker dat belangrijke vragen bij u terecht komen en mensen die u direct wilt spreken kunnen worden doorverbonden.
Kosten efficiënt
Door gebruik te maken van een antwoordservice voorkomt u hoge kosten voor extra personeel en kunt u zich bezighouden met uw eigen werk. Daarnaast bent er zeker van dat u geen omzet misloopt omdat u een gemiste oproep heeft van een potentiële klant. Het gebruik van een antwoordservice is laagdrempelig en vooral voor wat kleine- en middelgrote ondernemers erg interessant.
Productiviteit
Door het gebruik van een antwoordservice kunnen u en uw medewerkers zich concentreren op uw eigen werk zonder tussendoor onderbroken te worden. Dit vergroot de productiviteit zorgt voor meer efficiëntie binnen uw organisatie.
Flexibiliteit
Een antwoordservice kan volledig naar uw wensen worden ingevuld. U bepaalt zelf de openingstijden en kunt kiezen welke klanten wel of niet worden doorverbonden. Daarnaast kan een antwoordservice gemakkelijk meegroeien met uw bedrijf en betaalt u nooit te veel.
Het DNA van The Good Agency
Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.
U kunt ons inschakelen voor:
Bent u op zoek naar een betrouwbare antwoordservice of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.
Als bedrijf is het van groot belang om uw klanten tevreden te houden. Goed bereikbaar zijn is hierin een belangrijk aspect. Klanten die geen of slecht contact kunnen krijgen met een bedrijf verliezen vaak het vertrouwen in deze organisatie. Daarnaast loopt u het risico werk mis te lopen of slechte recensies te ontvangen.
Door gebruik te maken van een antwoordservice bij een klantcontactcenter die is gespecialiseerd in het afhandelen van inkomende telefonie bent u altijd bereikbaar. Naast een goede bereikbaarheid draagt het bij aan een professionele uitstraling, is het koste efficiënt, verhoogt het uw klanttevredenheid en bent u zeer flexibel.
· Het beantwoorden van inkomende telefonie (antwoordservice)
· Het afhandelen van uw email
· Receptie diensten
· Storingsdiensten
· Volledige afhandeling van uw klantenservice
· Webcare
· Invulling van Social Return (SROI)
· Een blancherende opleiding voor klantcontact medewerkers
Voor onze antwoordservice betaalt u slechts 21,50 per maand en € 2,20 per beantwoord gesprek. Wilt u meer informatie ontvangen over een van onze andere diensten, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op: 085 876 89 37.
Onze antwoordservice is maandelijks opzegbaar. U bent dus zeer flexibel en betaald nooit te veel.
U heeft volledig inzicht in de resultaten middels duidelijke en overzichtelijke rapportages.
The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.
Al onze medewerkers zijn KSF gecertificeerd. Het KSF-certificaat is een branche erkend certificaat van de Klantenservicefederatie Nederland. Daarnaast krijgen al onze medewerkers uitgebreide projecttraining en beschikken wij over eigen trainers voor de ontwikkeling van onze medewerkers.
The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met jarenlange ervaring in diverse branches. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.
Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.