Banner Opleiding tot klantenservice medewerker the good agency

Opleiding tot klantenservice medewerker

Adviesgesprek aanvragen
Banner Opleiding tot klantenservice medewerker the good agency

Opleiding tot klantenservice medewerker

Adviesgesprek aanvragen

7+

Jaar ervaring

PSO 30+

Invulling Social Return (SROI)

35+

Teamleden

Waarom kiezen voor een opleiding in klantcontact?

Waarom kiezen voor opleiding tot klantenservice The Good Agency

Voor veel bedrijven is klantenservice een belangrijk onderdeel van de dagelijkse business. Er is dan ook altijd behoefte aan goede klantenservicemedewerkers.  

Klantenservice is echt een vak. Er komt veel meer bij kijken dan mensen soms denken. Het is zeer divers en je bent betekenisvol bezig met het helpen van mensen. Er is continu interactie met andere mensen en je maakt gebruik van verschillende vaardigheden zoals:

  • Communicatie
  • Multitasking
  • Probleemoplossing 
  • Gesprekstechnieken
Opleiden tot klantenservice medewerker bij The Good Agency

Opleiden bij The Good Agency

Naast onze werkzaamheden binnen ons klantcontactcenter, leiden wij zelf mensen op tot klantenservicemedewerker binnen onze Academy. Deze opleiding duurt twee maanden en bestaat uit een theorie- en praktijkdeel. Voor beide onderdelen moet een examen worden afgelegd.

Tijdens de opleiding ben je nog niet aan het werk, maar leer je alle aspecten van het vak. Denk hierbij aan:

  • De juiste gesprekstechniek
  • Wet- en regelgeving
  • Multitasking
  • Projecttraining
Neem contact op

Wat zijn de voordelen van de opleiding van The Good Agency?

Branche erkend

Dit is een branche erkende opleiding van de Klantenservice federatie 

Praktijkgericht

Een leerroute die zich vooral op de praktijk richt en ervaring opdoet

Direct werk

Mogelijkheid om direct aan het werk te gaan na het afronden van je opleiding

Partner UWV 

Scholingspartner van het UWV en samenwerkingen  met diverse gemeentes

Onze reviews op Google

In beeld: Elsa

Voorbeeld uit de praktijk

Begin 2017 ben ik begonnen met de opleiding tot klantenservicemedewerker bij The Good Agency. Met een praktijkgerichte opleiding leer je alle aspecten van de branche kennen. De opleiding heb ik succesvol afgerond door mijn KSF-certificaat te behalen.

Na het opleidingstraject ben ik aangenomen als klantenservicemedewerker en heb ik mijzelf binnen de organisatie verder kunnen ontwikkelen. Na een jaar ben ik Senior Agent geworden, vervolgens Supervisor en inmiddels ben ik Teamleider.

Ik werk al jaren met veel plezier bij The Good Agency en ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb gekregen om te groeien. Zowel in mijn persoonlijke ontwikkeling als binnen de organisatie.
Elsa


Ben jij ook geïnteresseerd in een branche erkende opleiding in klantcontact, of wilt u uw medewerkers het KSF certificaat laten halen? Neem dan even contact met ons op.

Neem contact op

Wat partners over ons zeggen

These slides will be slide-able on the live version of your page!
Anouk Smit - Manager Sourcing HotelSpecials
“Hoge kwaliteit en uitmuntende service is onze standaard. We hebben agenten nodig die bekwaam zijn en echt betrokken in gesprekken namens Bungalow Specials. Dit sluit perfect bij de persoonlijkheid van The Good Agency. Ze trainen en coachen hun agenten goed.”
Ms. Nameless
Add Your Stars

Eveline van der Kamp - Manager klantcontact Welzorg

‘De samenwerking tussen Welzorg en The Good Agency is tot stand gekomen door een SROI-behoefte binnen onze organisatie. Welzorg streeft continu naar verbetering van de kwaliteit, zowel binnen de klantcontact organisatie als in de gehele keten. De samenwerking met The Good Agency is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een hoogstaand, kwalitatieve klantenservice met zeer bedreven medewerkers; welke zeker niet onderdoen voor onze eigen collega’s in Raamsdonksveer. Er wordt meegedacht om continue te blijven verbeteren. Niet alleen op medewerker niveau, maar zeker ook op procesniveau. Kortom een zeer prettige en vruchtbare samenwerking. Waarin we ook nog eens invulling kunnen geven aan onze SROI-behoefte’

Ms. Nameless
Add Your Stars

Branche-erkende opleiding

Het is een branche-erkende opleiding van de Klantenservice Federatie Nederland. The Good Agency is geaccrediteerd om deze opleiding te geven. Wie deze praktijkgerichte leerroute met succes afrondt, ontvangt het KSF-certificaat. Dit garandeert klantvriendelijkheid en deskundigheid bij ieder contact.

Wie de opleiding met succes afrondt, kan direct aan het werk bij diverse organisaties. Ook stroomt een groot deel van de mensen die bij ons de opleiding hebben gevolgd door binnen ons eigen klantcontactcenter.

The Good Agency werkt nauw samen met diverse gemeenten in de regio en is scholingspartner van het UWV. In veel gevallen kunnen de volledige kosten dan ook vanuit scholingsbudget worden voldaan.

Veelgestelde vragen over opleiding tot klantenservice medewerker

Waarom kiezen voor een opleiding in klantcontact?

Klantenservice is een belangrijk aspect binnen veel organisaties en er is ook altijd vraag naar goede klantenservicemedewerkers. Het is een vak dat meer inhoudt dan veel mensen denken en vereist diverse vaardigheden, waaronder communicatie, probleemoplossing en multitasking. Als dit bij jou past, kan een opleiding tot klantenservicemedewerker een goede keuze zijn.

Welke vaardigheden kun je ontwikkelen?

- De juiste gesprekstechnieken hanteren in je gesprekken
- Problemen op de juiste manier aan te pakken en zo goed mogelijk op te lossen
- Werken in teamverband
- Leren omgaan met stressvolle situaties
- Zo efficiënt mogelijk om te gaan met de vaak korte tijd die je hebt

Hoe ziet het opleidingstraject er precies uit?

Wij werken samen met het KSF (Klantenservice Federatie Nederland) en geven jou een praktijkgerichte opleiding, waarin je alle aspecten van het vak leert kennen. Na het succesvol afronden van deze opleiding behaal jij het KSF certificaat en ga je aan de slag als klantenservicemedewerker. Tijdens dit traject wordt je intensief begeleid totdat je helemaal zelfstandig aan de slag kan.

Kan ik als organisatie of gemeente ook opleidingen bij jullie inkopen?

Ja dat kan zeker. Wij leiden ook kandidaten op voor externe partijen. We zijn geaccrediteerd door de Klantenservice Federatie Nederland om de opleiding te verzorgen. Wie deze praktijkgerichte leerroute met succes afrondt, ontvangt het KSF-certificaat. Dit garandeert klantvriendelijkheid en deskundigheid bij ieder contact.

Wat zijn de kosten voor het opleiden?

Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.

Waarom kiezen voor The Good Agency?

The Good Agency is een professioneel klantcontact en opleidingscentrum met jarenlange ervaring in diverse branches. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.

Waar zijn wij gevestigd?

The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Hoe contact opnemen of een offerte aanvragen?

Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37. Wij helpen u graag verder.

Bedrijfsgegevens

Contactinformatie
The Good Agency b.v.
Van Nelleweg 1, Tabak 1.15
3044 BC Rotterdam
info@thegoodagency.nl
085 876 89 37

Contactformulier