Telefonische klanttevredenheidsonderzoeken

Adviesgesprek aanvragen

Telefonische klanttevredenheids

onderzoeken

Adviesgesprek aanvragen

7+

Jaar ervaring

PSO 30+

Invulling Social Return (SROI)

35+

Teamleden

Waarom klanttevredenheidsonderzoeken uitvoeren?

the good agency waarom telefonische klanttevredenheidsonderzoek

Waarom klanttevredenheidsonderzoeken uitvoeren? Het kan een belangrijk instrument zijn om de kwaliteit van uw dienstverlening te meten en te verbeteren. Het helpt bedrijven en organisaties om de wensen en behoeften van hun klanten of achterban beter te begrijpen en de klanttevredenheid te verbeteren. 

Daarnaast identificeert u natuurlijk ook tevreden klanten, zodat u deze kunt benaderen voor bijvoorbeeld loyaliteitsprogramma’s of specifieke marketing acties. Uiteraard draagt het ook bij aan het behoud van uw klanten. Tevreden klanten zijn immers terugkerende klanten. Op die manier wordt uw saleskanaal ook effectiever.

Maar hoe kun je het beste een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren? Hieronder leest u wat wij voor u kunnen betekenen en waarom telefonisch een goeie methode is.

Neem contact op

Wat kan The Good Agency voor u betekenen betreft klanttevredenheidsonderzoeken?

The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met een groot sociaal hart. Ons team van specialisten hebben ruime ervaring in het afnemen van telefonische klanttevredenheidsonderzoeken, in verschillende branches. Al onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en gecertificeerd volgens de norm van de klantenservicefederatie Nederland

Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA. Wij zijn dan ook het verlengstuk van uw organisatie waardoor uw medewerkers zich kunnen bezighouden met uw eigen kernactiviteiten. 

Uiteraard denken we ook graag mee om uw klanttevredenheidsonderzoeken zo efficiënt mogelijk te maken en zorgen we ervoor dat u volledig inzicht heeft in de uitkomsten via duidelijke en overzichtelijke rapportages. We analyseren veel gestelde vragen om samen met u kijken waar we processen kunnen verbeteren. U vindt in ons dus een partner die met u meedenkt en voor u klaar staat. 

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor het uitbesteden van uw klanttevredenheidsonderzoeken of heeft u vragen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder. 

Wat zijn de voordelen van het uitbesteden van klanttevredenheidsonderzoeken?

Persoonlijk

Direct in contact met uw klanten voor meer binding en vertrouwen

Kostenefficiënt

Geen uitgaven voor drukwerk, enquêtes en gegevens verzameling 

Feedback 

Mogelijkheid om snel te handelen bij problemen of klachten

Responsratio

Bewezen hogere responsratio dan bij andere onderzoeksmethoden
Telefonische klanttevredenheidsonderzoek persoonlijk contact the good agency

Persoonlijk contact

Een van de grootste voordelen van telefonische klanttevredenheidsonderzoeken is het persoonlijk contact. Door persoonlijk contact te hebben met uw klanten of achterban zorgt u voor meer binding en vertrouwen. Dit levert u waardevolle feedback op en geeft u een beter inzicht in de kwaliteit van uw dienstverlening. Dit resulteert in een hogere klanttevredenheid en behoud van klanten.

Meer over The Good Agency

Social Return (SROI)

De volledige kosten zijn aftrekbaar van uw SROI verplichting.

Kwalitatief klantcontact

Al onze medewerkers zijn KSF (branche erkend) gecertificeerd.

Inclusiviteit (MVO)

The Good Agency brengt inclusiviteit en kwalitatief klantcontact samen

Directe feedback

Met telefonische klanttevredenheidsonderzoeken krijg je directe feedback van de klant. Hierdoor kun je onmiddellijk reageren op eventuele problemen of klachten. Dit is vooral belangrijk als het gaat om klachten die meteen opgelost moeten worden. Door direct te handelen, voorkomt u dat een klant ontevreden blijft en kunnen eventuele problemen snel worden opgelost.
Neem contact op

Onze reviews op Google

Telefonische klanttevredenheidsonderzoek meer inzicht ghe good agency

Meer inzicht

Telefonische onderzoeken bieden ook meer ruimte voor interactie tussen de klant en de interviewer. Dit kan leiden tot meer waardevolle informatie, dan bijvoorbeeld een schriftelijke enquête. Je kunt doorvragen op bepaalde antwoorden, meer informatie verzamelen en dieper ingaan op specifieke onderwerpen. Hierdoor krijgt u meer inzicht in de behoeften en wensen van uw klanten.

Neem contact op

Wat partners over ons zeggen

These slides will be slide-able on the live version of your page!
Anouk Smit - Manager Sourcing HotelSpecials
“Hoge kwaliteit en uitmuntende service is onze standaard. We hebben agenten nodig die bekwaam zijn en echt betrokken in gesprekken namens Bungalow Specials. Dit sluit perfect bij de persoonlijkheid van The Good Agency. Ze trainen en coachen hun agenten goed.”
Ms. Nameless
Add Your Stars

Eveline van der Kamp - Manager klantcontact Welzorg

‘De samenwerking tussen Welzorg en The Good Agency is tot stand gekomen door een SROI-behoefte binnen onze organisatie. Welzorg streeft continu naar verbetering van de kwaliteit, zowel binnen de klantcontact organisatie als in de gehele keten. De samenwerking met The Good Agency is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een hoogstaand, kwalitatieve klantenservice met zeer bedreven medewerkers; welke zeker niet onderdoen voor onze eigen collega’s in Raamsdonksveer. Er wordt meegedacht om continue te blijven verbeteren. Niet alleen op medewerker niveau, maar zeker ook op procesniveau. Kortom een zeer prettige en vruchtbare samenwerking. Waarin we ook nog eens invulling kunnen geven aan onze SROI-behoefte’

Ms. Nameless
Add Your Stars
meer respons the good agency telefonische klanttevredenheidsonderozek

Hogere response

Telefonische onderzoeken hebben over het algemeen een hogere responsratio dan andere onderzoeksmethoden. Dit komt doordat de interviewer persoonlijk contact heeft met de klant. Hierdoor voelt de klant zich meer betrokken en is hij of zij eerder bereid om deel te nemen aan het klanttevredenheidsonderzoek.

Flexibiliteit

Door klanttevredenheidsonderzoeken telefonisch uit te voeren, bent u flexibeler richting uw klanten. U kunt bijvoorbeeld op hele specifieke tijden bellen om ervoor te zorgen dat u een groter aantal klanten kunt bereiken. Daarnaast bent u zeer flexibel in het maken van eventuele aanpassingen in de vraagstelling indien nodig. Zo kunt u bijvoorbeeld specifieke vragen stellen op basis van antwoorden die u vaker heeft ontvangen.
the good agency kostenbesparend telefonische klanttevredenheidsonderzoek

Kostenbesparend

Ten slotte zijn telefonische onderzoeken veel kosten efficiënter als fysieke onderzoeken, aangezien de doorloopsnelheid vele malen hoger is. Verder hoeft u geen extra kosten te maken, voor bijvoorbeeld drukwerk en verzending van enquêtes. Als laatste bespaart u veel tijd en kosten, doordat u geen gegevens hoeft in te voeren in een database. Alle uitkomsten worden verwerkt in een overzichtelijke rapportage, die u wekelijks ontvangt. U heeft dus volledig inzicht en betaald alleen de daadwerkelijke enquêtetijd.

Wat zijn goede vragen in een klanttevredenheidsonderzoek?

Klanttevredenheidsonderzoeken zijn gericht op het verkrijgen van inzicht in de tevredenheid van uw klanten. Uiteraard is de juiste vraagstelling hierbij van groot belang. In de meeste gevallen is dit maatwerk, afgestemd op uw organisatie. 

Onderstaand enkele basisvragen die vaak worden gebruikt in klanttevredenheidsonderzoeken: 

  • Hoe tevreden bent u over de kwaliteit van ons product of onze dienstverlening? 
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u ons bedrijf zou aanbevelen aan een vriend of collega? 
  • Hoe snel reageren wij op uw vragen of verzoeken? 
  • Hoe behulpzaam zijn onze medewerkers geweest tijdens uw interacties met ons bedrijf? 
  • Hoe gemakkelijk was het om het product of de dienst te bestellen? 
  • Heeft u nog suggesties voor hoe we onze producten, diensten of klantenservice kunnen verbeteren?
Neem contact op

Veelgestelde vragen over klanttevredenheidsonderzoeken

Waarom klanttevredenheidsonderzoeken uitvoeren?

Het kan een belangrijk instrument zijn om de kwaliteit van uw dienstverlening te meten en te verbeteren. Het helpt bedrijven en organisaties om de wensen en behoeften van hun klanten of achterban beter te begrijpen en de klanttevredenheid te verbeteren.

Wat zijn de voordelen van klanttevredenheidsonderzoeken?

U heeft direct en persoonlijk contact met uw klanten, ontvangt feedback waar u meteen actie op kan ondernemen, het geeft (met de juist gestelde vragen) een heel goed inzicht in de beleving en behoeften van uw klanten, het is flexibeler dan een schriftelijke enquête en u kunt tijdens de uitvoering ook nog bijsturen waar nodig.

Werken jullie met een vast team op mijn projecten?

Ja! Wij streven er altijd naar om een vast team te creëren, die we dagelijks voor u kunnen inzetten om zo de best mogelijke resultaten te behalen en de kwaliteit goed te borgen.

Ontvang ik rapportages?

De uitkomsten van een telefonisch onderzoek zijn vaak niet in een standaard rapportage te verwerken. Dit is altijd maatwerk en zal dus specifiek voor uw organisatie worden opgesteld.

Moet ik zelf software aanschaffen?

Voor telefonische onderzoeken hebben wij de juiste software in huis om deze kwalitatief en op de juiste manier uit te voeren. Uiteraard gaan wij altijd voor een samenwerking en zullen u als opdrachtgever overal bij betrekken om de juiste output te krijgen die u wenst.

Hoe zijn onze medewerkers opgeleid?

Al onze medewerkers zijn KSF gecertificeerd. Het KSF certificaat is een branche erkend certificaat van de Klantenservicefederatie Nederland. Daarnaast krijgen al onze medewerkers uitgebreide projecttraining en beschikken wij over eigen trainers voor de ontwikkeling van onze medewerkers.

Wat zijn onze tarieven?

Onze tarieven zijn van meerdere factoren afhankelijk, voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085 876 89 37.

Waarom kiezen voor The Good Agency?

The Good Agency is een professioneel klantcontactcenter met jarenlange ervaring op het gebied van telefonische klanttevredenheidsonderzoeken. Onze medewerkers zijn professioneel opgeleid en zeer gemotiveerd om met aandacht voor de mens te werken. Elk contact, met elke klant, via elk kanaal hoort kwalitatief en persoonlijk te zijn. Dat geloven wij, zo werken wij. Dit zit in onze DNA.

Waar zijn wij gevestigd?

The Good Agency is gevestigd in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam.

Hoe contact opnemen of een offerte aanvragen?

Heeft u vragen of wilt u een offerte ontvangen, neem dan contact met ons op via: info@thegoodagency.nl of telefonisch op 085- 876 89 37. Wij helpen u graag verder.

Bedrijfsgegevens

Contactinformatie
The Good Agency b.v.
Van Nelleweg 1, Tabak 1.15
3044 BC Rotterdam
info@thegoodagency.nl
085 876 89 37

Contactformulier